Od nynějška se sortiment MX společnosti Fantic stává velmi širokým, čímž vyhovuje potřebám všech typů jezdců. Představujeme XXF450. Kolo, které se může pochlubit točivým momentem, výkonem a neomezenou agresivitou, aniž by se vzdala všestrannosti, hbitosti a kontroly.
Vynikající technologie, podvozek a ergonomie, výsledek jízdních zkušeností získaných oficiálními jezdci Fantic , činí novou řadu Fantic XXF 450 skutečně mimořádnou . Extrémně výkonné kolo, ale zároveň intuitivní a extrémně vyvážené za všech podmínek použití.
Trakce , točivý moment a výkon uvolňovaný touto 450 jsou vyváženy skvělým ovládáním vozidla a řízením, které mu umožňuje co nejlépe využít jeho enormní kvality . Systém ECU je řídicí jednotka RX1Pro Athena-GET vyvinutá oddělením Fantic Racing: závodní řídicí jednotka namontovaná na standardním kole. Pro výběr ideálního mapování se používá přepínač umístěný na řídítkách. Fantic nabízí 3 různá možná nastavení: Standardní, Tvrdé a Měkké, které lze také upravit podle vašich potřeb. Výfuk Arrow, s titanovým tlumičem z výroby, představuje skutečné tovární kolo plus.
Obrovský výkon ovládaný technologií. XXF 450 je vybavena protiprokluzovou kontrolou a G ET launch control. Velkým plusem je obrazovka LC-GPA umístěná na blatníku pro zlepšení startů a zobrazení různých úrovní kontroly trakce.
XXF 450 je vybaven specializovanou aplikací " WiGET ", která je k dispozici pro Android a iOS, pomocí smartphonu si můžete přizpůsobit parametry řídicí jednotky spravující pokročilou mapu zapalování a mapu karburace. Perfektní řešení , abyste měli vždy k dispozici ideální nastavení pro každý typ terénu a každý typ prostředí. Můžete objevit nastavení vyvinutá Fantic Racing nebo vytvořit ideální mapování pro váš styl jízdy a vaše potřeby. Můžete také číst počítadlo motohodin, přidávat servisní poznámky, číst diagnostiku a zobrazovat data motoru v reálném čase.
Díky výjimečným kvalitám hliníkového obvodového rámu a odpružení KYB s vidlicí SSS ( Speed-Sensitive System ) o průměru 48 mm, zdvihem 310 mm a nastavením MX studováno a vylepšeno závodním oddělením Fantic. Mono-tlumič poskytuje 317 mm zdvihu kola a je samostatně nastavitelný pro předpětí, kompresi a odskok. Kyvná vidlice z hliníkové slitiny a ráfky 21x1,60 - 19x1,85 pro pneumatiky Pirelli 80/100-21 a 110/90-19 doplňují balíček dynamiky vozidla. Přirozeně brzdy Nissin s 270 mm kotouči vpředu a 240 mm vzadu.
Štíhlé nástavby usnadňují pohyb na sedadle a zaručují okamžitý pocit na kole. Přední a boční panely jsou funkční a ergonomické, umožňují svobodu pohybu a kontrolu nad kolem v každé situaci. Sedačka má potah s vysokou přilnavostí . Nádrž má objem 6,2 litru.
Homologace: Euro 5
Objem: 450 ccm
Karburátor: Kehin ø38
Kompresní poměr: 13.8: 1
Zdvih: 60,8 mm
Vrtání: 97,0 mm
Převody: 5
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený, 4 ventily, DOHC
Mazací systém: Mokré, vícekotoučové
Systém zapalování: TCI
Startovací systém: Elektrický startér
Spojka: Mokré, vícekotoučové
Rám: Hliníkový obvodový rám
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 80/100x21 - 110/90x19
Brzdy: Hydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 310 mm
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 317 mm
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 19x2,15
Výška sedadla: 825 mm
Délka: 2185 mm
Výška: 1285 mm
Palivová nádrž: 6.2 l
Rozvor: 1485 mm
Hmotnost: 111 kg