Caballero 500 Anniversary: Mýtus slaví 50 let!
Fantic slaví 50. výročí Caballero (poprvé odhaleno na Eicmě v roce 1969) a představuje Caballero 500 Anniversary.
Caballero Anniversary 500 přichází se speciálním nátěrem charakterizovaným novým krytem nádrže s italskou vlajkou, dostupným ve dvou barvách, terénními řídítky s příčkou, vakem na nádrž, krytem motoru, ochrannou mřížkou světlometů a číselníkem vpředu.
Kompaktní, agilní, agresivní, s vyboulenými pneumatikami, které okamžitě ukazují jeho charakter.
Toto nové Fantic Motor Caballero je inspirováno vzhledem legendárního Caballera narozeného v Barzagu (nedaleko Milána) v roce 1969.
Je to duální sportovní motorka, skutečný scrambler, který si vede velmi dobře na asfaltu a je schopen snadno zdolávat terén.
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním paliva nyní splňuje normu Euro5. Poskytuje skvělou látku na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. V mapování byla aktualizována řídicí jednotka ECU, která zajišťuje ještě hladší výkon motoru ve všech otáčkách a také optimalizuje výkon z hlediska maximálního výkonu a točivého momentu. Výfukový systém italské výroby Arrow s dvojitým chromovaným tlumičem.
Caballero je skutečný duální sportovní motocykl. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Tato technická volba opět upřednostňuje lehkost a zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí. Přední vidlice jsou 41mm upside-down FANTIC FRS; zadní odpružení je nastavitelné FANTIC FRS. Paprsková 19" přední a 17" zadní kola mu dodávají skutečný scrambler vzhled a jsou obuta do pneumatik Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 & 140/80-17. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
Anniversary 500 je verze, která oslavuje 50. výročí legendárního Caballera, která představuje speciální nátěr charakterizovaný novým krytem nádrže s italskou vlajkou. K dispozici ve dvou klasických barvách Caballero: modrá nebo červená, terénní řídítka s příčkou, vak na nádrž, kryt motoru a přední číselník.
Homologace: Euro 5
Objem: 449 ccm
Maximální točivý moment: 43 Nm při 6000 ot./min
Zdvih: 64 mm
Palivový systém: Electronic Fuel - tělo škrticí klapky ø 40mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený
Maximální výkon: 40 HP při 7500 ot./min
Vrtání: 94,5 mm
Rozdělení: Jediný vačkový hřídel - 4 ventily
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 4,2l/100km
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø41mm vzhůru nohama
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 97 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 150 mm
Zdvih zadního odpružení: 150 mm
Výška sedadla: 820 mm – 840 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 150 kg