To je klíč pro vlajkovou loď naší řady NEW RACING ERA , která letos prochází značnou modernizací a pyšní se titulem Mondiale Youth.
lehčí zadní náprava, jednodušší údržba a nový odolný dvoutaktní motor 125 činí z XE125 dokonalou kombinaci obratnosti a všestrannosti, výkonu a snadného použití i v těch nejextrémnějších podmínkách
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním paliva nyní splňuje normu Euro 5. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě hladší výkon motoru při všech otáčkách a také optimalizuje výkon z hlediska maximálního výkonu a točivého momentu. Výfukový systém je vyroben v Itálii Arrow s dvojitými chromovanými tlumiči.
Náš výfukový systém Arrow je tak krásný, že ho můžete mít ve svém obývacím pokoji.
Ale to by byla škoda, protože díky materiálům a procesům vynikající kvality je také neuvěřitelně výkonný a dává vašemu XE125 spoustu úderu ve vysokých otáčkách, aniž by obětoval plynulý průběh v zatáčce.
15 sekund . Žádné nástroje. To je vše, co potřebujete k výměně vzduchového filtru TwinAir u nové zadní nápravy.
Důležité je jezdit, ne trávit čas údržbou.
Kromě extrémně jednoduché výměny filtru zlepšili inženýři Fantic také lehkost a výkon: o 10 % nižší hmotnost u nových komponent, zatímco velikost pouzdra filtru byla pečlivě studována a testována naším továrním týmem, aby se maximalizoval výkon při vysoké otáčky
Náš 2-taktní motor 125 se dokonale hodí ke 100% hliníkovému podvozku, což je kombinace, která je na trhu prakticky jedinečná.
High-tech, lehký, ale také extrémně tuhý, poskytuje maximální přesnost a odezvu pro maximální výkon za jakýchkoli podmínek.
Vysoce kvalitní odpružení by mělo zaručit ultra přesné ovládání, využívající každý milimetr zdvihu k filtrování terénu a udržení pouze toho, co jezdec potřebuje.
Proto jsme zvolili KYB a 48mm tlakovou uzavřenou vidlici SSS (Speed Sensitive System) se zdvihem 300 mm a supernastavitelným pro předpětí, prodloužení a kompresi.
Mono tlumič je také Kayaba se zdvihem kol 315 mm.
Jezdec je vítěz, pokud zůstane konstantní od začátku do konce rozjížďky.
To je důvod, proč jsme tvrdě pracovali s týmem Enduro Factory na vývoji ergonomického designu, který je elegantní, čistý a tvarovaný, aby vám poskytl maximální svobodu jízdy.
Mokrý nebo nebezpečný terén? Unavený na konci dlouhého dne?
Žádný strach, i na to jsme mysleli.
XE je standardně dodáván se dvěma režimy mapování: Hard poskytuje maximální výkon, zatímco měkký zpožďuje zapalování pro hladší a snadněji ovladatelnou odezvu bez obětování adrenalinu plného výkonu.
Homologace: Euro 5
Objem: 125 ccm
Kompresní poměr: 7.8 ~ 10,2 : 1
Zdvih: 54,5 mm
Vrtání: 54mm
Převody: 6
Motor: Jednoválec 2-taktní se sacím jazýčkovým ventilem a výfukem YPVS
Karburátor: Keihin PWK38S/1
Mazací systém: Premix
Systém zapalování: CDI
Startovací systém:: Kickstarter
Spojka: Mokré, vícekotoučové
Rám: Hliníková částečně dvojitá kolébka
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 90/90x21 - 120/90x18
Brzdy: Hydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 300 mm
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 315 mm
Emise CO2: 63 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 18x2,15
Výška sedadla: 955 mm
Délka: 2140 mm
Výška: 1285 mm
Palivová nádrž: 9 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 101 kg