Skutečné závodní moto,
připravené na Dakar, ale také produkční kolo, schválené E5 a připravené nabídnout ten nejčistší pocit z rally. Perfektní pro výzvu chronometru nebo sebe, abyste objevili své limity a posunuli je ještě dále při každé jízdě.
Velké nájezdy vyžadují velkou kapacitu paliva. Proto jsme XEF RALLY vybavili 30litrovou nádrží , rozdělenou na dvě části.
První z nich, umístěný bočně, poskytuje aerodynamickou a nárazovou ochranu . Druhý, uprostřed,
je pod sedadlem a nabízí štíhlou ergonomii a perfektní rozložení hmotnosti.
Vše pod kontrolou. Díky naší 7” RallyScreen budete moci snadno kontrolovat tratě GPX, digitální roadbooky a používat kteroukoli z navigačních aplikací na trhu, a to buď prostřednictvím dotykové obrazovky nebo dvou ovládacích prvků na řídítkách.
S operačním systémem Android můžete spravovat všechny aplikace jako na svém smartphonu, ale je zcela nárazuvzdorný, prachotěsný a vodotěsný (certifikát IP67).
RallyScreen se zapíná a vypíná s kolem, ale má také vnitřní baterii, která vám umožní vzít si jej s sebou a plánovat svá dobrodružství a trasy z pohodlí vaší pohovky.
Motor je chráněn karbon-kevlarovým štítem o tloušťce 5 mm.
Díky této základní součásti jsou motor, nádrže a výfuk zcela chráněny před jakýmkoli nárazem nebo nepříjemnostmi.
Úžasný 4taktní motor o objemu 450 ccm netřeba představovat: jednoválec s vynikajícím výkonem koní se postará o to, abyste z něj vytěžili maximum, agresivní, když je potřeba, a ovladatelný ve všech situacích.
Charakteristiky, které vyplývají z řady solidních řešení, jako je dvojitý vačkový hřídel a hnací hřídel, a nádech šílenosti.
Obrácená hlava v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost a zaručuje mimořádnou hbitost a působivou ovladatelnost.
Závodit v poušti rychlostí přes 150 km/h vyžaduje velkou dovednost , ale vaše kolo vás musí co nejlépe podporovat.
Se zvětšenou přední brzdou o 300 mm si můžete být jisti, že budete schopni zastavit při jakékoli rychlosti. Vyvinuli jsme také směs padů, abychom vám nabídli nejlepší modularitu a jízdu na všech typech terénu.
Homologace: Euro 5
Objem: 450 ccm
Kompresní poměr: 13.0 : 1
Zdvih: 60,8 mm
Vrtání: 97,0 mm
Převody: 5
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený, 4 ventily, DOHC
Mazací systém: Mokrá jímka
Systém zapalování: TCI
Startovací systém: Elektrický startér
Spojka: Mokré, vícekotoučové
Rám: Hliníkový obvodový rám
Zadní rám: Ocel
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 90/90x21 - 140/90x18
Brzdy: Hydraulický kotouč ø300mm - Hydraulický kotouč ø245mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 310 mm
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 300 mm
Kola: 21x1,60 – 18x2,15
Výška sedadla: 955 mm
Palivová nádrž: 30 l
Rozvor: 1480 mm
Hmotnost: 140 kg