Sbalte si zavazadla a odejděte. Vypněte počítač, otevřete garáž a zapněte Caballero Explorer 500.
I když je to víkend na šotolinových cestách nebo obrovský nájezd v nejvzdálenějších krajinách, bude vaším společníkem na cestách. Na základě modelu Rally bylo přidáno mnoho detailů a doplňků, které uspokojí vaši touhu po dobrodružství.
Nastavitelné odpružení s vychýlením 200 mm a hliníkové zadní kyvné rameno vám umožní vypořádat se s jakýmkoli terénem, kterému bude čelit vysoce výkonný Michelin Anakee Wild, zatímco zadní nosič, nádrž a boční vaky vám nabízejí tu nejlepší nosnost, jakou si můžete přát.
Nedělejte si starosti, pokud výlet skrývá nebezpečí: S novými bočními ochranami, ochranným plechem motoru a dalšími ochrannými mřížkami je Caballero Explorer 500 připraven na cokoli.
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním paliva nyní splňuje normu Euro5. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě hladší výkon motoru při všech otáčkách a také optimalizuje výkon z hlediska maximálního výkonu a točivého momentu. Výfukový systém je vyroben v Itálii Arrow s dvojitými chromovanými tlumiči.
Caballero Rally 500 je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Tato technická volba opět upřednostňuje lehkost a zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí. Přední vidlice jsou 43mm upside-down FANTIC FRS, nastavitelné v kompresi a předpětí; zadní odpružení je také nastavitelné FANTIC FRS. Paprsková 19" přední a 17" zadní kola mu dodávají skutečný scrambler vzhled, který je ještě vylepšen obutými pneumatikami Michelin Anakee Wild. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
Caballero Explorer nabízí spoustu nových dobrodružných vylepšení: řídítka s příčkou, přední blatník, kryt motoru, ochranná mřížka světlometů, přední poznávací značka, terénní pneumatiky. Byly přidány další nové doplňky, jako je ikonický tankvak, rám zadního nosiče tašky a rám bočního nosiče tašky spolu s boční taškou o objemu 17 litrů, boční ochranné tyče jsou ideální pro ochranu motocyklu i v těch nejextrémnějších situace. Jedinečné zbarvení nádrže, dvoubarevný model, kde bílá a bronzová barva jsou spojeny černou linkou, která podélně rozděluje kryt nádrže. Nové boční a přední desky ukazují nový grafický design vytvořený speciálně pro model Explorer.
Homologace: Euro 5
Objem: 449 ccm
Maximální točivý moment: 43 Nm při 6000 ot./min
Zdvih: 64 mm
Palivový systém: Electronic Fuel - tělo škrticí klapky ø 40mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený
Maximální výkon: 29,5 kW @ 7100 rpm
Vrtání: 94,5 mm
Rozdělení: Jediný vačkový hřídel - 4 ventily
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 4,2l/100km
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení:
ø43mm vzhůru nohama s hydraulickou regulací
Zadní odpružení: s hydraulickou regulací
Emise CO2: 97 g/km
Kyvné rameno: Z hliníku s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm
Výška sedadla: 860 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1435 mm
Hmotnost: 150 kg