Tovární pocit i v hlavní kategorii, jako je čtvrtlitr. Plnokrevník, který se může pochlubit agresivitou, výkonem, všestranností a kontrolou pro dominanci střední třídy.
Někdy potřebujete extrémní volby, abyste vyhráli.
Naše 250 4t nabízí absolutně inovativní řešení na trhu: obrácenou hlavu, která poskytuje přímé přední nasávání, které je krátké a efektivní.
Toto kompaktní uspořádání motoru v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost, aby byla zajištěna extrémní agilita a působivá manévrovatelnost.
Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.
To je důvod, proč jsme spolupracovali s továrním týmem na vývoji speciálních tenkých plastů, bez překážek a dokonale tvarovaných, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a jízdní pozici.
Lehký, obratný, přesný.
Tak se chcete cítit, když jedete na hranici mezi skoky a nakláněním, a to je to, co získáte s naším sofistikovaným hliníkovým rámem.
Lisované , extrudované a tlakově lité komponenty spojují své síly, aby zaručily ideální rovnováhu lehkosti a tuhosti.
Vnitřní charakteristiky 4-taktu jsou ukázány v našem výfukovém systému Arrow.
Skvělý točivý moment a lineární dodávka v kombinaci s extra posílením ve vysokých otáčkách!
Vrcholem je titanový tlumič ve standardní výbavě, vážící pouhý 1 kg, skutečné plus hodné továrního motocyklu.
Se speciální aplikací WiGET je to jako mít několik kol v jednom.
Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se ECU motocyklu přizpůsobí jednomu z mapovacích nastavení vyvinutých Fantic Racing, nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.
Je také možné číst počítadlo motohodin, přidávat servisní poznámky, získávat diagnostiku a zobrazovat data motoru v reálném čase.
Obrovský výkon řídí technologie.
XXF 250 je vybavena balíčkem Fantic e-Package s trakcí GET a ovládáním startu.
Velkým plusem je obrazovka LC-GPA namontovaná na blatníku, která zlepšuje starty a zobrazuje různé úrovně kontroly trakce.
Homologace: Euro 5
Objem: 249 ccm
Karburátor: Kehin ø38
Kompresní poměr: 13.8: 1
Zdvih: 53,6 mm
Vrtání: 77,0 mm
Převody: 5
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený, 4 ventily, DOHC
Mazací systém: Mokrá jímka
Systém zapalování: TCI
Startovací systém: Elektrický startér
Spojka: Mokré, vícekotoučové
Rám: Hliníkový obvodový rám
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 80/100x21 - 110/90x19
Brzdy: Hydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 310 m
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 317 mm
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 19x1,85
Výška sedadla: 970 mm
Délka: 2175 mm
Výška: 1285 mm
Palivová nádrž: 6.2 l
Rozvor: 1475 mm
Hmotnost: 102 kg