motocykly Fantic

XXF 250

XXF 250

Tovární pocit i v hlavní kategorii, jako je čtvrtlitr. Plnokrevník, který se může pochlubit agresivitou, výkonem, všestranností a kontrolou pro dominanci střední třídy.

JEDINÝ SVÉHO DRUHU

Někdy potřebujete extrémní volby, abyste vyhráli.

Naše 250 4t nabízí absolutně inovativní řešení na trhu: obrácenou hlavu, která poskytuje přímé přední nasávání, které je krátké a efektivní.

Toto kompaktní uspořádání motoru v kombinaci s dozadu skloněným válcem centralizuje hmotnost, aby byla zajištěna extrémní agilita a působivá manévrovatelnost.

ZAMĚŘTE SE

Chceme, abyste zůstali soustředění a bdělí od prvního do posledního kola.

To je důvod, proč jsme spolupracovali s továrním týmem na vývoji speciálních tenkých plastů, bez překážek a dokonale tvarovaných, aby vám poskytly maximální pohodlí, svobodu a jízdní pozici.

TECHNOLOGIE PRO MOC

Lehký, obratný, přesný.

Tak se chcete cítit, když jedete na hranici mezi skoky a nakláněním, a to je to, co získáte s naším sofistikovaným hliníkovým rámem.

Lisované , extrudované a tlakově lité komponenty spojují své síly, aby zaručily ideální rovnováhu lehkosti a tuhosti.

KRÁSA A VÝKON

Vnitřní charakteristiky 4-taktu jsou ukázány v našem výfukovém systému Arrow.

Skvělý točivý moment a lineární dodávka v kombinaci s extra posílením ve vysokých otáčkách!

Vrcholem je titanový tlumič ve standardní výbavě, vážící pouhý 1 kg, skutečné plus hodné továrního motocyklu.

DOKTOR JEKYLL A PAN HYDE

Se speciální aplikací WiGET je to jako mít několik kol v jednom.

Jednoduchým kliknutím ze smartphonu se ECU motocyklu přizpůsobí jednomu z mapovacích nastavení vyvinutých Fantic Racing, nebo si můžete vytvořit vlastní nastavení motoru pro jakýkoli terén a povětrnostní podmínky.

Je také možné číst počítadlo motohodin, přidávat servisní poznámky, získávat diagnostiku a zobrazovat data motoru v reálném čase.

VŠE JE POD KONTROLOU!

Obrovský výkon řídí technologie.

XXF 250 je vybavena balíčkem Fantic e-Package s trakcí GET a ovládáním startu.

Velkým plusem je obrazovka LC-GPA namontovaná na blatníku, která zlepšuje starty a zobrazuje různé úrovně kontroly trakce.

Specifikace

MOTOR

Homologace: Euro 5
Objem: 249 ccm
Karburátor: Kehin ø38
Kompresní poměr: 13.8: 1
Zdvih: 53,6 mm
Vrtání: 77,0 mm
Převody: 5
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený, 4 ventily, DOHC
Mazací systém: Mokrá jímka
Systém zapalování: TCI
Startovací systém: Elektrický startér
Spojka: Mokré, vícekotoučové

PODVOZEK

Rám: Hliníkový obvodový rám
Zadní rám: Hliník
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Pneumatiky: 80/100x21 - 110/90x19
Brzdy: Hydraulický kotouč ø270mm - Hydraulický kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih koleček 310 m
Zadní odpružení: KYB, plně nastavitelné, zdvih kola 317 mm
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 21x1,60 – 19x1,85

CELKOVÉ ROZMĚRY

Výška sedadla: 970 mm
Délka: 2175 mm
Výška: 1285 mm
Palivová nádrž: 6.2 l
Rozvor: 1475 mm
Hmotnost: 102 kg

Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross Fantic 250 XXF 4T Motocross