Věnováno těm, kteří milují estetiku motocyklu s dobrodružnou duší.
Terénního ducha podtrhuje mnoho detailů, počínaje vyšším zadním a předním zavěšením a konče kompletní sadou ochrany, která chrání motor, chladič a světlomet.
Vrcholem motocyklu je zcela nový čtyřtaktní motor Minarelli Euro 5 125cc. Motor nejnovější generace schopný zajistit zvýšení výkonu, pokud jde o točivý moment a výkon, a přitom splňuje homologační předpisy Euro 5. Motor, který pohání Fantic 125 Scrambler, je technicky vyspělý, vybavený elektronickým vstřikováním paliva, kluznou spojkou a systémem Variable Valve Actuation. Systém VVA díky aktuátoru umožňuje, aby byla k dispozici nejúčinnější a nejvýkonnější vačka při jakýchkoli otáčkách za minutu a vždy zaručuje maximální zrychlení. Nová hlava válců nabízí účinnější spalování, které se projevuje vyšším výkonem, nižší spotřebou paliva a menším znečištěním. Kluzná spojka zabraňuje zablokování zadního kola, když jezdec zpomaluje, a zajišťuje tak větší bezpečnost.
Caballero je skutečný duální sportovní motocykl. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Tato technická volba opět upřednostňuje lehkost a zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí. Přední vidlice je 41mm upside-down FANTIC FRS, zadní odpružení je nastavitelné FANTIC FRS. Paprsková 19" přední a 17" zadní kola mu dodávají skutečný scrambler vzhled, s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 130/80-17. 320mm přední a 230mm zadní vlnité brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový Continental ABS zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
"Všechno to začalo Caballerem. Červená nádrž, vždy se leskla, SPZ, široká řídítka a vyboulené pneumatiky. Zbytek byla silnice, prach a dobrodružství. Takhle jsem se zamiloval do dvou kol."
Homologace: Euro 5
Objem: 124,66 ccm
Maximální točivý moment: 11,2 Nm při 6500 ot./min
Zdvih: 58,7 mm
Palivový systém: Electronic fuel injection - throttle body ø 30mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW
Motor: Jednoválec 4taktní, kapalinou chlazený
Maximální výkon: 29,5 kW @ 7100 rpm
Vrtání: 52 mm
Rozdělení: SOHC 4-ventil, variabilní časování vačkového hřídele
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka, omezovač zpětného točivého momentu
Spotřeba paliva: 2,0l/100km
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80-19, 130/80-17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení:
ø41mm vzhůru nohama
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 46 g/km
Kyvné rameno: z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm
Výška sedadla: 860 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 130 kg