Od výkonu – díky fantastickému paralelnímu dvouválcovému motoru o objemu 689 ccm – přes elektronický paket až po podvozek nejvyšší úrovně, vše bylo předmětem důkladné studie oddělení výzkumu a vývoje Fantic. Pouze jedna základní charakteristika zůstala stejná, dokonalá rovnováha mezi zábavou na silnici a v terénu, jak se na autentický scrambler patří.
Caballero 700 se jako jediný model v segmentu může pochlubit sadou parametrů, které mu umožňují bez starostí zdolávat silnice a traily: 19" a 17", kola s drátěnými paprsky a optimalizované odpružení v kombinaci s hmotností pouhých 175 kg (bez paliva) zajišťují agilitu, bezpečnost a přesnost jízdy v jakémkoli terénu.
Vlajková loď této řady je vybavena velmi uznávaným paralelním dvojčetem CP2 od Yamahy, které poprvé ponechává japonské modely, aby přijaly italský podvozek.
Dokonalý výkon pro zábavu na silnici i v terénu, 74 k při 9 000 ot./min, přichází s novou robustní křivkou točivého momentu, která poskytuje silný výkon v celém rozsahu otáček: 60 Nm konstantních až do 8 000 ot./min, s vrcholem 70 Nm při 6 500 ot./min.
Tyto hodnoty jsou výsledkem zdlouhavého vývoje designu a kalibrace celého výfukového a sacího systému, který se vyznačuje jedinečným mapováním vzduchové komory a motoru.
Caballero 700 poskytuje výjimečný výkon a potěšující výkon, což z něj činí ideální volbu pro cesty střední třídy. Jeho útulné sedadlo poskytuje dostatek prostoru pro spolucestujícího.
Vynikající vyvážení podvozku Caballero 700 pochází z nového vysoce odolného ocelového rámu a kyvného ramene vyrobeného z vysoce kvalitního hliníkového odlitku.
Odpružení Marzocchi se skládá z robustní 45mm upside-down vidlice a monoshocku s nastavitelným předpětím.
Nastavení odpružení a 150 mm zdvihu jsou výsledkem optimalizace a rovnováhy nalezené po bezpočtu kilometrů jízdy za všech podmínek: rychlé tratě, dálnice, zakroucené smíšené silnice, polní cesty a offroadové cesty.
Caballero 700 také poskytuje výjimečný brzdný výkon. Toto kolo hravě zvládne jakoukoli silnici díky výkonné kombinaci 330mm kotouče a 4pístkových třmenů Brembo vpředu a 240mm kotouče s třmenem Brembo vzadu.
Styl je inspirován jednou z nejslavnějších verzí v historii Caballera: 125 RC z let 1974 až 1976.
Na první pohled je Caballero 700 snadno rozpoznatelné díky svým čistým a jednoduchým liniím, pečlivě vytvořeným ve Fantic Style Centre. Ikonické prvky, jako je červená nádrž, kulaté světlomety a žluté soutěžní štítky na bočních panelech, se mísí s moderními prvky, jako jsou CNC obrobené plechy motoru a trojité svorky a uhlíková ochrana výfukového systému.
Caballero 700 je vybaveno nejmodernější elektronikou. Jde o první scrambler na světě s ikonickou kulatou 3,5" TFT obrazovkou s integrovaným Bluetooth pro ovládání hovorů a médií.
Prostřednictvím obrazovky a bloků spínačů na řídítkách je možné zvolit tři jízdní režimy: STREET, OFFROAD (speciálně navržený pro opuštění obvyklých silnic) a CUSTOM, který umožňuje jezdci nakonfigurovat všechny ABS v zatáčkách a trakci. Nastavení ovládání dle přání až do úplné deaktivace.
Výbavu doplňuje full-LED osvětlovací systém.
Caballero 700 je první Fantic, který standardně nabízí ABS v zatáčkách a kontrolu trakce.
Propracovaná inerciální měřicí jednotka (IMU) umožňuje ovládání kola i při naklonění kola a nabízí přesné a spolehlivé elektronické zásahy.
Oba ovládací prvky lze plně deaktivovat, pokud to jízdní podmínky vyžadují, například v nejnáročnějších terénních podmínkách.
Homologace:
Objem: 689 ccm
Maximální točivý moment:
Zdvih: 68,6 mm
Palivový systém: Elektronické vstřikování – duální tělo škrticí klapky ø 38mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nerezové oceli
Motor: Dvouválec 4taktní, kapalinou chlazený
Maximální výkon:
Vrtání:
Rozdělení:
Startér: Elektrický
Spojka: Mokrý multidisk
Spotřeba paliva:
Rám: Jednorám z CRMo oceli
Pneumatiky: 110/80 R19, 150/70 R17
Brzdy: ø330mm plovoucí přední kotouč, Brembo ø32 4-pístkový radiální třmen P4.32 – ø245mm zadní kotouč, Brembo třmen
Přední odpružení: VRM-Marzocchi ø45mm obrácené představce
Zadní odpružení: Monotlumič VRM-Marzocchi s nastavením předpětí
Emise CO2:
Kyvné rameno: Z hliníku s proměnným průřezem a progresivním spojením
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS:Kontinentální ABS v zatáčkách (vypínatelné) + kontrola trakce (vypínatelné)
Zdvih předního odpružení:
Zdvih zadního odpružení:
Výška sedadla: 820 mm
Délka:
Palivová nádrž: 13 l
Rozvor: 1460 mm
Hmotnost: 175 kg